KINDERGARTEN


TASQUES PEL CORONAVIRUS






IF YOU'RE HAPPY




FIVE LITTLE DUCKS



WALKING WALKING




Podeu emprar aquesta cançó en anglès per aconseguir que els nins i nines es rentin les mans. 


Més jocs, cançons, històries... Entrau a Student's Access d'aquesta WEB i disfrutau de tot el material que hi ha per infantil. Introduïu:    USERNAME: richmond2020
                                                       PASSWORD:  richmond
                                   

Seleccionau sobre el nivell que volgueu: Level 1 (3 anys), level 2 (4 anys) i level 3 (5 anys) i a disfrutar.


________________________________________________________________________________

Com estau famílies? Nosaltres vos enyoram molt i esperam que prest ens poguem veure. Vos deixam un dels contes preferits dels infants de 3 anys contat per la seva mestra. I també hem afegit noves cançons, històries i alguns jocs per repassar vocabulari. Esperam que ho disfruteu molt!

STORYTELLING WITH M.ANTÒNIA

   
    GAME 2: LISTEN AND MATCH (Animals) 
   

TEASING MR.CROCODILE

BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?

__________________________________________________________________

DAYS OF THE WEEK



WHERE'S SPOT?


DEAR ZOO


HICKORY, DICKORY, DOCK
 


DO YOU LIKE ...?

 I AM THE MUSIC MAN
 _____________________________________________________
Here we are acting out the rhyme "Three little monkeys sitting on a tree"





















Here we are playing the game "Cross the river": one is the crocodile trying to catch the monkeys. We had so much fun!













This is the rhyme we are practising with 3 year old class. You can sing it with your child!




Two little blue birds
sitting on a wall,
here's blue Peter
heres's blue Paul.
Fly away, Peter,
fly away, Paul,
come back, Peter, 
come back, Paul.



Today’s turn is for our 5-year-olds! They enjoy so much singing ‘The Wheels on the bus’. Enjoy it!






Welcome to our 4-year-olds' English class! Every day, we begin our lesson singing all together this 'Hello Song'. Enjoy it!




Our English Method: Artigal
Quan escoltem, quan llegim, quan mirem allò que fan els altres, certament aprenem. Però aprenem molt més quan nosaltres fem coses i sobretot, quan expliquem als altres allò que nosaltres hem fet.
D’acord amb aquest principi, el mètode Artigal proposa iniciar l’aprenentatge de l’anglès per mitjà de contes escenificats on, sense cap suport visual, els alumnes representen des del primer moment els personatges dels diferents contes. Els nins i nines viuen emocionalment els relats perquè es col.loquen en el paper dels protagonistes i diuen tots els diàlegs. Aquesta vivència activa, aquesta emoció assolida des de la posició de protagonistes, aquest fer i dir, aquest ser ells el conte, els converteix en aprenents de la llengua.
Posteriorment, els contes es complementen amb un conjunt de treballs que afegeixen suport visual: murals col·lectius, fitxes de dibuixar, targetetes, cançons, jocs, llibres o petits teatres amb personatges autoadherents. Cada una d’aquestes activitats esdevé una nova oportunitat de fer i dir el relat.
Finalment, els contes arriben a casa on seran explicats a altres: als pares i mares, als germans, als padrins, … Aquesta interacció entre els/les fills/es que expliquen el conte i els familiars que l’escolten és un mecanisme molt important d’aprenentatge. A l’escola ells/es han fet els contes.  Amb vosaltres ara els explicaran. Escoltar-los és ara el vostre lloc, el vostre moment en un procés d’aprenentatge que, vosaltres i nosaltres, la família i l’escola, estem construint. Aquí sou molt importants, insustituïbles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario